miten tärkeää voikaan olla se että sinulla on ihminen/ihmisiä jotka halaa ja hyväksyy aina sellaisena kuin olet. Jotka ei koskaa hylkää ja jätä sinua yksin valoon taikka pimeyteen. Minä tiedän miten tärkeää sellainen on, ei kukaan jaksa yksin. Ei kauaa, se on vain kuori joka väittää ettei hätää ole. Minä ainakin nautin täysillä ihmisten seurasta ja rakastan aidosti. :)) Silti vieläkin on jäljet syvällä minussa, että jossain vaiheessa jäin vaille sitä välittämistä mitä tarvitsin. Olin yksin ja säntäilin joka paikkaan. Vieläkin vailla sitä rauhaa jonka joskus kadotin. vai oliko sitä koskaan? entiedä,.. Mutta nyt tiedän sen että haluan keskittyä siihen että mnulla on ihania ystäviä ympärillä,joihin haluan käyttää aikaa ja vaivaa<3. Niinhän hekin ovat minulle tehneet. Toki myös ajatella itseäni, ettei aina tarvitse. Jos ei jaksa.. Kukaan ei vaadi mitään. paitsi itse. se on toutuus. Niin ja töihin, aion tehdä työni hyvin ja huolella.. Ja parantamaan jalkaani ja löytämään niitä omia juttuja, jotka minua kiinnostaa... haluaisin esimerkiksi sisustaa jaä monet liikuntalajit kiinnostaa.. Haluan löytää itsestäni ja itselleni ajan vietettä. tekisi mieli kalastamaan ;)