Yhä siis kesälomalla. Pakko vähän selkeyttää näitä ajatuksiani paperille kun on tuntunut että mielessä käynyt niin paljon, mutta kuitenkaan en ole kenellekkään tarkkaan osannut*/pystynyt puhumaan näistä asioista... Olen kait ihastunut ja tosi pitkästä aikaa olenkin, silleen kunnolla... :DD hiihihih... Se tuntuu todella hyvältä,jännittävältä ja samalla pelottavaltakin.. En muista viimeks millo ois ihan tälleensa tuntunutl... No jessen kanssa, iironki kanssa jollai lailla.. Mutta siis en usko et esim. sen mikon kanssa oli tällee.. niinkun ei ihan ollutkaan. Se oli enemmänkin silleen, et sitä kkiinnosti mutta mua ei niinkää sitten lopulta.. emmättijjä... :DD

Jotenki oon kauan vähän pelännyt päästää ihmisii/poikia lähelleni. Jessen kanssa meillä oli eniten mitä mulla on ollu kenenkää poitsun kanssa, tai en tiiä voinko ihan noinkaan sanoo. Mut ehkä semmosta henkistä kemiaa eniten..? Kun juhon tai miikan kanssa mä vaan olin, ku oli "kivaa". Ja se ei riittänyt, ehkä se intohimo puuttu. Nyt tuntuu että oon löytäny semmosen ihmisen, en osaa ees kuvata. Jotenki on nii helppoo olla! ja samlla tuntuu hyvältä.. D:D ja se on just hyvä kun se sannoo takasin, eikä oo liian hempeileväkään. mutta kummiski on , semmonen jurokki ;) ihanaaa just... hihih...

Ja tuntuu et se haluu olla mun kanssa, lauantainakin ku oltiin nii monta kertaa se sano et haluan et oot täällä. tai no silleen kummiski osotti sen, nii ei tullu semmosta tyhmää oloo ku ne sen kaveritkin mut otti hyvin mukaan. Ni ei tullu ulkopuolista oloo, vaikkei ollu omat kaverit matkassa. Ja jotenki kaikki semmoset tyhjät hetket, mitä ennen on ollu.. et jos ninnu ei oo vastannu puhelimeen , tai oon vaan lähteny baarista kottiin ja ollu kiukkunen iiron takia.. yhtäkkiä niillä ei ollu mitään merkitystä. Et ne ei ollutkaan suuria asioita, enkä joutunu vaan menemään kotiin yksin. Vaan joku tuli mut hakemaan ja oli ilonen ku mä tulin sen viereen.

Mun ajatukset meni kieltämättä sekasin vähän, ku olin eka ollu sen eetun kanssa koko illan ja oli älyttömän kivaa ums. Sit menin yksin albaan ku ninnu ja leila,mervi,iiro jne oli siellä.. Sit menin ja morjestin vaan niitä. Koko ajan mulla oli jonkunlainen ahdistus iirosta, tai siitä kaikesta. Etten oikein teinny miten käyttäytyisin, tai mitä se minusta ajattelee tai ees mitä ite ajattelen siitä. Ku olin vasta äsken ollu uudelleen siitä kiinnostunut. Kun oltiin juhannuksena kaikkee peuhattu ja sillon olin ihan varma et minä siitä tykkään nii paljon ja se olis joku oikee mulle .. :DD: sit se osotti vähän ettei sitä kiinnostakkaan sen enempää,tai siis et se varmaan välittää minusta, mutta en mä oikeestaan usko et meille koskaan mitään vois tulla.. koska sillä on omat kuviot , erot ja se ei tosissaankaan tiiä mitä se haluaa. Kyllä mä olisin voinut sen kanssa olla ja tutustuu, mutta en voi ketään pakottaa olemaan mun kanssa.. Ja se tarvii aikaa siihen mitä se haluuu... Mutta mä en voi ite olla aina silleen et millon se haluu olla mun kanssa oon ja millon ei nii sit ei. Mäå oon nii monesti pahottanu mieleni sillä vaan ettei se oo noteeraanu mua ollenkaan, tai on vältelly mun seuraa.. Se on tuntunu tosi pahalta. Ja mä oon yrittäny olla kummiski rehellinen ja kertoo mikä mua on vaivannut,.. Entiiä... jotenki en ota siitä selvää... Ja sit rupesin jopa miettimään et jos se tykkäiski minusta nii mitä se aattelis kun mulla on nyt juttua toisen kanssa.. Mä mietin liikaa! tiedän sen... Ku entiiä.. jotenki se pisti mua miettimään , että tykkäänkö mä vielä liikaa iirosta.. Mut sit ku rupeen miettimään miten kivaa meillä eetun kanssa onkaan!:D ja ehkäpä ne on menneen talven/kesän lumia... Nyt tuntuu et mulla on uus tarina alkamassa ja oon menossa eteenpäi ja taijan haluta mennäkkin, sillä mulla on ollu tosi mukavia viiknoloppuja nyt eetun kanssa.. hihi. Käytiin särkänniemessäkin ja jotenki oon tajunnu et se on vähän ujo poika.. enkä haluukkaan et se ois muuta. Ja semmonen aito ja järkeväkin ;) ehkä tuo juominen vähän mietitytttää.. ku ei oo mittää kivoja kokemuksia siitä juomisesta.. kun kyllä tuo eetukin tykkää juuaa aika paljon, ehkä enempi mietityttää et jos itekin  alan kittaamaan enempi vaan sen takai, koska sellasta en haluu.. haluun kyllä käydä, mutta en jokaviikonloppu. Koska en oo niin tehnyt ennenkään... ja oon osannu olla selvinkin päi. jepjepp... Mutta sitten taas.. en mä tiiä oonko valmis aina vaan kahtelemaan juomistakaan, jos se aikoo aina juua ku tulee lomille. ja sit taas en haluuaa nipottaa koska me ei tosiaakaa seurustella ees :DD ja sit taas toisaalta mua eei nii ees haittaa se juominenn, kuha ei ite tarvii olla se känniläinen ;DD Koska en mä tiiä... eetu on nii lutunen<<3;DD semmonen apinahan sevaan on. Ja tuntuu et sen avulla muistan oman naisellisen puoleni ja herkän... Mäki oon vähän sellanen nössykkä... vaikka esittäny oon vähänm uuta aina välillä... Ja on pelottavaa päästää ketään lähelle,koska pelottaa jos se sit jossai vaiheessa sattuu.. Mutta toisaalta se on myös antosaa... Mä en tykkää vaan siitä piirteestä itessäni et oon mustasukkanen... oikeesti mä mietin sillo ku erosin jeessestä että en oikeesti halua olla enää semmonen liian mustiskaan. Ja se miks epäilen muita, johtuu siitä et mulla on omassa itsetunnossa tai siinä et en luota vielä tarpeeks et se poika oikeesti minun kaa haluaa olla.. :DD Nii siks rupeen kuvittelemaan kaikkee, jokainen saa jutella kenen kanssa tahtoo ja jos sitä poikaa kiinnostaa enempi toiset nii menkööt sitten. Mä en aio pidätellä ;) Koska kyllä se löytyy joka minuakin rakastaa. :DD Ja jotenki tuntuu et tuo eetu kummiski minun kanssa haluaa olla. Ja se esitteli mua kaikille...apuaa... olen ihastumasdsa..D:_D:ASD:fkgdfghl sadldsfkjgfb